هتل آپارتمان های مشهد
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آپارتمان لبخند مشهد :

 یکی از جدیدترین هتل آپارتمان های مشهد از لحاظ بنا می باشد از خصوصیات بارز آن این است که فاصله آن تا حرم امام رضا (ع) فقط 500 متر می باشد . این ساختمان شامل  24 واحده1 خوابه است . این هتل دارای امکاناتی نظیر اتاقهای شیک ، اینترنت در لابی و اتاقها، آشپز خانه ، رستوران ، کافی شاپ و خدمات 24 ساعته خانه داری ، صندوق امانات الکترونیکی ، سیستم گرمایش و سرمایشی ، صبحانه رایگان بصورت بوفه در اختیار گردشگران تور مشهد قرار می گیرد.

 


هتل آپارتمان آلما مشهد :

 

 

هتل آپارتمان آلما مشهد دارای 55 واحد شامل ۳۵ واحد يك خوابه ۳و۴ تخت ۱۵ واحد ۲ خوابه ۴ و ۵ تخت و۵ اتاق ۳ تخت است و كليه واحد ها داراي ۲ كاناپه تخت خواب شو مي باشد.

 

در حال حاضر این هتل از گردشگران تور مشهد فقط به صورت فولبرد (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) پذیرایی می کند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه و ناهار و شام به صورت منوی انتخابی با هشت نوع غذا می باشد . 

 

امکانات هتل آپارتمان آلما مشهد :

 

لابي , كافي شاپ , اينترنت در لابي , فولبرد , رستوران , سرویس حرم , سالن کنفرانس , خدمات خانه داری , گشت درون و برون شهریور , تاکسی سرویس , صندوق امانات اختصاصی , صبحانه

 


هتل آپارتمان ستارگان مشهد :

 

 

هتل آپارتمان ستارگان مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد که دارای 28 واحد شامل آپارتمان های یک خوابه  و دو خوابه و اتاق های دو تخته و سه تخته می باشد. هتل آپارتمان ستارگان تنها پنج دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد و با منوی بسته پذیرای مسافران تور مشهد می باشد. افتتاح رسمی این هتل تیر ماه سال 1392 و شروع به کار آن از اول خرداد سال 1392 می باشد. این هتل دارای دو سرویس بهداشتی در تمام اتاق ها شامل ایرانی و فرنگی است.

 

امکانات این هتل شامل :

 

لابي,  كافي شاپ ,ماهواره,  اينترنت در لابي ,چایخانه سنتی ,رستوران ,صندوق امانات اختصاصی ,گشت درون و برون شهری

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد, هتل آپارتمان های مشهد, هتل آپارتمان آلما مشهد,هتل آپارتمان ستارگان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: